Daze 2.rész

A férfit bevitték a kapitányságra majd a kihallgató szobába és ott várt arra a rendőrre aki majd kihallgatja őt. Bill egy kis szobából figyelte és mindent tökéletesen belátott, de a férfi nem látta őt. Most már nem volt ideges se a férfi sem Bill. Viszont a férfi félt. 'Valószínűleg én is félnék a helyében.'
-Te akarod vagy menjek én?-kérdezte Billtől Anne.
-Én megyek. Még a szart is kiakarom szedni belőle.-mondta Bill majd belépett a kihallgató szobába.
-Ez az jó hogy maga jött most legalább hallhatom majd magát beszélni.-mondta a férfi miközben gúnyos vigyor terült el az arcán. Bill, bár már most kezdett újra ideges lenni, egy szót sem szólt. Csak leült a férfival szemben miközben végig a férfi szemébe nézett. Nem veszthette el az eszét. Abban a szobában, ahol ő nem rég állt most ott van Anne is. És Anne főnöke. Anne erőltette Bill bevételét ha most Bill neki esik a férfinak akkor Anne-t lefogják venni az ügyről. És azt a világért sem akarta volna. Anne volt az egyetlen akit kedvelt a kapitányságon nem akart neki bajt okozni.
-Szóval azt mondja, hogy semmi köze Amy Way és a 12 éves lánya, Rose Way meggyilkolásához?
-Azt mi mást?
-Értem. Uram megtudná mondani, hogy hol volt vasárnap éjszaka és hétfő hajnala között vagyis késő este?
-Vasárnap vagy hétfő késő estéjén?-szólt be megint a férfi Billnek.
-Uram velem ne szórakozzon mert annak nem lesz jó vége. Én nem vagyok rendőr ezért nem vonatkozik rám az, ami minden más rendőrre. Nem muszáj megőriznem a hidegvérem. Bármikor péppé verhetem magát. És tudja mi lenne a legviccesebb? Hogy még csak büntit sem kapnék érte.- ütötte le a labdát Bill.
-Rendben. Vasárnap este telefonon összevesztem a barátnőmmel aztán otthon maradtam és jól berúgtam majd amikor éreztem hogy a pia a fejembe száll elmentem aludni. Ennyi történt.
-Tudják ezt mások bizonyítani? Esetleg szomszédok, barátok vagy akár egyenesen a barátnője?
-Persze a barátnőm. Meg kb éjjel egy felé felhívtam a legjobb barátom és elsírtam neki a bánatom.
-Igen de Amyt és a lányát hajnali öt és hat körül ölték meg. Ráadásul a kislány száját valaki annyira megütötte hogy a fogszabályzója elmozdult és megzúzódtak az ajaki. És az ön ujjpercein olyan sérülések vannak, amik arra utalnak hogy akár ön is lehetett az a személy aki megsebezte a kislányt aztán később meg is ölte.
-Mondtam már munka közben szereztem.
-Igen nos uram utána néztünk és valóban építkezéseken dolgozik de az a cég ahol maga dolgozik minden munkásának biztosít kesztyűt pont azért, hogy ne tudjon sérülni a kezük munka közben erre mi a magyarázata?
-.......ügyvédet akarok.
-Rendben akkor a beszélgetést most befejezzük van személyes ügyvédje?
-Nincs.
-Oké akkor majd a kapitányság kirendel magának egyet és majd akkor folytatjuk ezt az egészet amikor itt lesz az ügyvédje. Addig őrizetben marad.-Bill alighogy ezt kimondta kiment a szobából majd jött két rendőr aki a férfit egy cellába vitték.
-Szép volt Bill mint mindig-ölelte meg őt mosolyogva Anne. Bill mosolyogva visszaölelt. Mindig is szerette a bűnözőket rács mögé juttatni. Újabb jó tett a világ javára. Amúgy nem érdekelték őt különösebben a nők. De ezt a világért sem mondta volna el senkinek. A szülei párszor már szimatot fogtak mert eddig csak egyszer volt barátnője ő is megcsalta mert Bill nem tudta kielégíteni a lányt. De nem is akarta. A szüleinél pedig mindig kimagyarázta magát azzal hogy sok a munkája és nincs ideje ismerkedni. De tudta hogy ez nem sokáig így. Egyszer robbanni fog a bomba. De nem akart rá gondolni. Minél később annál jobb.
-Igen ma is jól teljesített Mr.Kaulitz gratulálok.-fogott vele kezet Anne főnöke, Patrik.
-Köszönöm uram.
-Bill szeretnék veled beszélni valamiről.-monda Patrik munka után
-Miről van szó?
-Gondolom már te s hallottál a február negyedikei gyilkosról.
-Igen az a rohadék még mindig szabad lábon. Családokat irtott ki.
-Igen és szeretném ha te foglalkoznál vele is miután elkapjuk.
-Persze ezer örömmel.-mondta Bill és már indult ki de Patrik utána szólt.
-Ne olyan gyorsan! Szeretném ha tudnál valamiről mielőtt belevágsz.
-Igen?
-Tudod hogy ez az ember kb hány embert ölt meg?
-Igen köröbelül 37 embert kötnek a nevéhez.
-Nos erről még senki sem tud....
-Miről?
-Ez a szám téves.
-Akkor mégis mennyit ölt meg valójában?
-.....rakj egy nullát a 37 mögé......

2.rész vége

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Helyzetjelentés

Addicted to drugs 4.rész

Daze 9.rész