Ari

Sziasztok...most nem frissítéssel jöttem, depizhetnékem van. Nem tudom, hogy ki hallott a hétfői Ariana Grande koncertjén történt támadásról. Röviden: Ariana hétfő este fellépett a Manchesteri Arénában, és Ariana épp hogy lement a színpadról amikor egy férfi a stadionban felrobbantotta magát. 22-en meghaltak, 50-en megsebesültek. Az áldozatok többnyire tinik. Az áldozatok között van egy 8 éves kislány is.

Én személy szerint képtelen vagyok felfogni hogy egy ember hogy lehet ilyen kegyetlen, hogy ártatlan fiatal lányokat foszt meg az élet jogától. Én nagyon szeretem Arit, ha jönne Budapestre, vagy megtudnám oldani hogy ott legyek, egy koncertjén, akkor biztosan vennék jegyet. És másfél héttel ezelőtt még én is Angliában voltam. Engem mindig minden terror támadás megráz, de talán az előbbi két indok miatt ez az ügy teljesen máshogy érint. Kb 2 órája sírhatnékom van. Nem találom a szavakat. Egyszerűen megszakad a szívem amikor az áldozatok fotóit látom vagy amikor arról olvasok hogy Ari kisebb ideg összeroppanást kapott amikor megtudta hogy mi történt, és törölte a turnéját. És nem tudom felfogni ezt az egészet. Egyszerűen megszakad a szívem. Ez rohadt igazságtalan az élettől. És szerintem hatalmas empátiára vall az ahogy Ari ezt kezeli. Látszik hogy nem színjáték, biztosan nehéz lehet neki is. Hogy a koncerteden meghalnak a tini rajongóid. Én még így sem tudom feldolgozni. Rémes ez az egész úgy ahogy van. Csak ennyit szerettem volna gyerekek és ne haragudjatok, de muszáj volt ezt így kiadnom magamból. Végül bevágnék egy kis képet amivel is az együtt érzésemet fejezném ki az áldozatoknak. Nyugodjanak békében!!😭 Nektek pedig további szép estét és vigyázzatok magatokra!!


 

Megjegyzések

  1. Én személy szerint nem momdom magam rajongónak. A húgom viszont példaképnek tekinti. Mármint szakmailag. Miatta kezdett énekelni, és nem semmi ahol tart, így nekem is kicsit személyes volt ez most. Kishúgom (17 éves, annyira nem kicsi, de nekem az) nézegette is a turnéállomásokat, és akár ott is lehetett volna. Gyalázatos ez az egész. Ártatlan gyerekek haltak meg, ez azért szerintem már tényleg túlmegy mindenen. Ari nagyon szimpatikusan kezeli a történteket, olvastam, hogy felajánlotta a temetések teljes költségtérítését a halottak családjainak. Ez nagyon szép gesztus volt tőle, mást úgysem tehet már se ő se senki. Belegondolni sem akarok, mi jöhet még ezek után.

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon sajnálom az összes áldozatot és családját :( Hihetetlen és döbbenet, ami történt. Az a helyzet, hogy én is félek, pedig nem nagyvárosban lakom, de ha ez máshol megtörtént, bárhol megeshet.
    Tényleg szép volt Ariana-tól ez a gesztus.

    VálaszTörlés
  3. Annyit még hozzá tennék xxslashxx után, hogy én is félek. A kezemben álmaim jegyei Adam koncertjére, és többször a hideg rázott. Valószínűleg ott leszek, de félek. Ez már a második mészárlás egy koncerten. Persze nem a legvalószínűbb, hogy pont itt lesz baj az EU turné alatt, de a fenébe is, sose lehet tudni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Helyzetjelentés

Addicted to drugs 4.rész

Daze 9.rész