Daze 1. rész

Sziasztok! Valamelyik nap egy dokumentum filmet néztem és így jutott eszembe ez a történet. Mivel most majd ezzel fogok inkább foglalkozni ezért nem tudom hogy mi lesz majd az első történetem sorsa de az biztos hogy befogom fejezni. Nem mondok előre semmit sem ezzel a sztorival kapcsolatban értelem szerűen a főszerepben Bill és Tom van de testvéri kapcsolat itt sincs köztük.
 Jó olvasást!


Bill feszülten figyelte, ahogy a férfi meggyújt egy cigarettát és szívni kezdi. 'Remeg a keze. Kibaszottul remeg az a kibaszott keze!' gondolta Bill miközben egyre idegesebb lett.
-Hát nem értik barmok!-kiabált a férfi miközben az asztalra ütött.- Nem csináltam semmit! Nem ismertem őket párszor beszélgettünk de semmi több!- kiabált továbbra is  felháborodottan. Bill ekkorra már szinte megfojtotta a férfit a nézésével.
-Egyáltalán minek jöttek ennyien? Nem vagyok elmeháborodott! Ott van az a fekete hajú pasi a sarokban az ÉN sarkomban! Itt van, de még nem szólt egy árva szót sem!- mondta férfi még mindig emelt hangon de mát nem volt dühös....legalábbis nem annyira.
-Uram kérem nyugodjon le nem akarjuk önt bántani és nem gondoljuk hogy maga elmeháborodott. De kérem ne szóljon bele abba, hogy hányan jövünk. Egyépként Bill még csak nem is rendőr.-mondta nyugodtan Anne, a nyomozást vezető rendőr.
-Akkor meg  mi a franc? És miért van itt ha nem zsaru?
-Jobb lesz hogyha Billel nem lesz udvariatlan mert jelenleg tőle függ a maga szabadság sőt akár az élete is.
-Ja persze.....
-Uram megkérdezhetném hogy miért sebes a keze?-kérdezte Bill. Nagyon nehezen, de sikerült megőriznie a hidegvérét.
-Munka közben sérült.
-És mégis hogy?-kérdezte Anne.
-Építkezéseken dolgozom szerte Németországban. Azt hiszem, hogy most minden kedves rendőr és nem rendőr úr-szólt be Billnek szemtelenül-megkapta a választ.
Billnek minden izma megremegett de próbált nyugton maradni. Anne hátrafordult Billhez kérdő pillantással. Bill tudta hogy mit kérdezne ha kimerné mondani. Valami olyasmi hogy 'Nah Bill, most mi legyen?'.
-Egyenlőre vigyük be kihallgatásra. Ott majd fény derül a részletekre.-mondta Bill színtelen hangon.-Rendben-mondta Anne és felállt a székből. Két rendőr a férfihez léptek és bilincset raktak a csuklójára.
-Várjunk miért ő dönti el hogy engem be visznek-e vagy nem? Egyáltalán ki ez?-kérdezte a férfi zavarodottan
-Hogy ki vagyok, és miért én döntök a maga sorsa felett, az majd a kapitányságon kiderül.-mondta Bill miközben a férfivel és egy rendőrrel elindultak. A rendőr vezetett. És a férfi nem kérdezett többet.

1. rész vége

Hát bocsi ha ez most rövid rész lett de szerintem ízelítőnek pont jó. Hozom a folytatását következő vasárnap szintén e-tájt de lehet hogy előbb. Addig is kitartást! Legyetek rosszak!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Helyzetjelentés

Addicted to drugs 4.rész

Daze 9.rész